VIDÍME SA NA CELOŠTÁTNOM!!!

10.04.2017

Ďakujem, ďakujem a ešte raz ďakujem!!! Aj vďaka vám som sa na krajskom kole prehliadky SOČ umiestnila na krásnom druhom mieste, čo znamená postup (postupujú prví dvaja) na celoštátnu prehliadku, ktorá sa uskutoční už o dva týždne v Banskej Bystrici! 

Touto cestou by som chcela poďakovať vám, ale aj rodičom a v neposlednom rade konzultantovi a pani profesorkám, ktoré sa podielali na tvorbe a úprave práce. 

Pred komisiu som predstúpila viac-menej (psychicky) vyrovnaná. Práve kvôli mojej psychickej nezrovanlosti som sa obhajoby bála... Určite to poznáte, keď sa vám trasie hlas tak, že máte chuť plakať... 

Otázky od komisie boli kladené skôr na môj život s CF (fyzické obmedzenie, lieky a tak) ako na nejaké medicínske pojmy z práce. 

Teraz už len zdokonaliť prezentáciu a zabojujeme aj v BB! 

Ešte raz, ĎAKUJEM! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky