VŠETKO IDE PODĽA PLÁNU

06.02.2019

Dnes je presne týždeň, čo som absolvovala kontrolu u lekára v Banskej Bystrici. Pneumológia ma snáď zlými výsledkami neprekvapí - nemôže! Dokonca aj spirometriu som mala o 11 čísel lepšiu ako pred pár mesiacmi, kedy som sa u novej lekárky bola prihlásiť. 

Čo ma však nepotešilo, boli výsledky z ORL v Banskej Bystrici, kde mi v pravej nosnej dierke opäť začína rásť polyp, ktorý ak do najbližšej kontroly (20.3) pod vplyvom Nasaldrops nezmizne, bude opäť potrebná ,,operácia" v lokálnej anestéze. Nejde nám do hlavy, prečo to opäť začalo rásť. Na chybe môže byť zníženie dávky injekčného lieku Xoller (postupne som z dávok 4x do mesiaca, prešla na dávky 1x do mesiaca)  a následný vznik rezistencie tela na tento liek v tak malom množstve. 

Ako som napísala, Nasaldrops som si začala kvapkať hneď v ten deň, dvakrát do dňa, jednu celú ampulku, len do pravej nosnej dierky!

A čo vaše vysvedčenie? Ja iba dve dvojky, ostatné čisté jedničky!!! 

Lery si zvyká... Dnes bol po prvý krát vo výbehu a hneď sa ,,skamarátil" so všetkými svojimi spoluvýbehcami :D Chodíme na tréningy a zlepšujeme sa v porozumení jeden - druhému. Už  sa nám podarilo aj vyparatiť prúser. Štvrtok poobede (ako naschvál pred polročnými prázdninami) sme sa obaja v stotine sekundy ocitli na zemi. Ako som cválala (jazdila na ňom), pošmykol sa na ľade, ktorý nebolo vidno cez sneh a bum! Lery pokojne vstal a zostal stáť, čakal, či sa postavím aj ja :D NAŠŤASTIE sa nikomu nič vážne nestalo (hlavne jemu nie) a jedinú bolesť cítim až dodnes... Noha. Šťastie v nešťastí bolo, že sa mi nič nezlomilo, len mi strmeň (železná opora pre nohy na sedle) poriadne pod váhou koňa pritlačil na prsty. Prikladám fotku, ktorá bola fotená deň po úraze - NAJKRITICKEJŠÍ DEŇ.  

Prvé dva - tri dni boli neznesiteľné (nechoditeľné). Dnes je to už samozrejme lepšie, v pondelok som dokonca odjazdila skokový tréning, avšak bolesť je stále. 

Paris je stále vo svojej domovskej stajni. Na nej už nejazdím, nestíham sa presúvať po škole aj tam - aj tam. Chodím ju kŕmiť, česať a maznať. 

Už budúcu stredu sa s Lili zúčastníme posledného kola školskej snowbardovej ligy. Nedarí sa nám tak, ako pred rokom, ale mne sa z druhého kola opäť podarilo priniesť medailu za tretie miesto v disciplíne slalom. Raz a zas ďakujem snowboardovému obchodu Ridestore za sponzorské okuliare a bundu! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky