VÝLET A SKLAMANIE

11.02.2017

Ahojte! 

Na začiatok by som sa chcela ospravedlniť, že som dlho nič nepridala. Dôvodom mojej NEaktivity bol výlet do Írska! Presne od 2.2 do 7.2 som bola v Limericku u mojej krstnej. Írsko milujem a preto som si to tam nehorázne užila! Boli sme na nákupoch, ale aj na výlete na Cliffs of Moher a v mestečku Lahinch. Ani na minútu som nezanevrela na moju prácu SOČ, ktorá sa pomaly, ale iste blíži ku odovzdaniu. Vďaka vám, ale aj priateľom na FB mi odpovede v dotazníku stúpli až na 114, čo je neuveriteľné číslo! 

Ani táto radosť však netrvala dlho. Presne 8.2 sme museli odniesť nášho ,,nového člena" Peruna, ktorý si ani po dvoch týždňoch nezvykol na nový kolektív koní a robil veľké problémy. Peruna sme boli odviesť s ocinom a domov sme sa vrátili o 23:00!!! Bolo to dohodnuté na rýchlo, ale aj tak si myslím, že to bolo dobré rozhodnutie. 

Cliffs of moher
Cliffs of moher

Ruku mám stále v sadre, ale tento piatok by to už malo ísť dole, tak držte palce! 


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky