ZATIAĽ NAJVYŠŠIE

24.06.2019

Víkend 22-23.6.2019 sa niesol v bojovnom duchu. 

V sobotu (22.6) sa  mladšia polovica Križovcov (Lili a tatko) bila na medzinárodnom turnaji v Michalovciach. Lili sa bohužiaľ nepodarilo prekonať o 5 kilogramov ťažšie súperky, ale priniesla si nové skúsenosti, ktoré môže rozvíjať až do budúcej sezóny, keďže práve v Michalovciach ukončila tohtoročnú judo sezónu. 

Tá staršia polovica (ja a mamina) sme od skorých ranných hodín stepovali na Masarykovom dvore vo Vígľaši, kde som sa psychicky chystala na náš prvý spoločný parkúr, ktorého výška prekážok dosahovala aj 120 cm. 

V nižšej súťaži (95cm) sa nám paradoxne nepodarilo získať stužku, skončili sme na 9. mieste. 

V druhej súťaži (ZL/L), kde prvých 6 skokov dosahovalo výšku 110 cm a druhých šesť skokov až výšku 120 cm, sme sa s Lerym umiestnili na treťom mieste! Od Masarykovho dvoru sme získali FAJNÉ vecné ceny a to veľký údený syr, plechovky nápojov, maslo a suvenír s logom klubu. 

Nasledovala nedeľa, kde Križovci spojili sily a už sme sa všetci ocitli na Masarykovom dvore. 

V tento deň nás čakali klasické súťaže výšky 100 a 110 cm. 

Opäť sa nám v 100cm nedarilo, skončili sme v druhej desiatke. 

Plní energie sme vstúpili do parkúru na súťaž 110cm a podarilo sa! Krásne druhé miesto! A okrem (opäť) fajných cien, som získala aj krásnu drevenú medailu s vyrytou 2-kou a  krásny vypaľovaný drevený držiak na tieto medaile s logom Masarykovho dvora

Za  podporu ďakujem mojim starým rodičom, ktorí ma prišli pozrieť a povzbudzovať. 

Samozrejme rodičom, ktorí boli ochotní sa rozdeliť, aby sme aj ja, aj Lili mali pekný víkend. 

Klasické a najcennejšie ďakujem patrí Lili, ktorej pomoc mi v sobotu NESMIERNE chýbala, ale všetko to vynahradila v nedeľu, keď aj napriek nepretržitému dažďu na koňa vysadla a pripravovala ho na parkúr. 

Už túto sobotu nás čakajú preteky v neďalekej dedine Kováčovce a potom takmer mesačná prestávka. 

PS: Dnes ráno ma zobudila pani poštárka, ktorá mi priniesla aj vynikajúcu správu. Bola som prijatá aj na vysokú školu do Ružomberku, ktorá bola bez prijímačiek, odbor rovnaký ako v Banskej Bystrici. Košice sú však nemenné! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky