ZIMNÝ SEMESTER

04.02.2020

Zimný semester ukončený... Ako ste si mohli všimnúť, nebolo veľa času na písanie. Termíny skúšok som si rozhodila (na prvý krát) dosť dobre. Začala som 16.12.(laboratórna technika), pokračovala 19.12(farmaceutická propedeutika) a rok 2019 som zakončila skúškou 23.12. (informatika).

Keď som 23.12. úspešne docestovala domov, uvedomila som si, že som absolvovala len 3/6 skúšok, ktoré ma čakali v prvom semestri môjho života.

24.12. som si užila naplno, žiadna kniha, žiadni spolužiaci... Len rodina, priateľ, Lery a Stella.

Musím priznať, že oddych som si nechala do 26.12.2019.

26.12.2019, ako už klasicky, sme po Vianočnom behu mesta Lučenec, odcestovali do Bešeňovej, kde som konečne videla poriadny sneh! Lili na behu obsadila prvé miesto vo svojej kategórií (dievčatá, 3km).

Šťastné obdobie vystriedalo smutné, keďže nás 27.12. opustil psík mojej starkej Megy. 😢



Boli sme na lyžovačke/snowboardovačke a poobede som už zarezávala biológiu.

31.12. som strávila s priateľom Marekom a spravili sme si tak prvý spoločný Silvester.

Presne tam skončili moje sviatky a odvtedy len knihy, knihy a sem-tam Lery.

8.1.2020 bola moja 4 skúška a bola ňou biológia. Úspešne! Mala som 6 dní zabrať na chémiu (začala som sa ju učiť zároveň s biológiou), ktorá bola 14.1. Všeobecná a anorganická chémia je sito zimného semestra a tak to aj vyzeralo... S dobrým pocitom som zo skúšky odchádzala, s plačom prichádzala domov. Bohužiaľ, čakala ma prvý opravný opravný termín. Zaskočilo ma to, ale nemohla som zaostať, pretože som mala (už len) 6 dní na biofyziku. Termín ma tlačil a tak som učenie zvládla aj s opakovaním a 21.1. odpovedala na všetko, čo sa ma pýtali. A tak som sa už mohla plne sústrediť na opravu chémie. Táto skúška bola opäť veľmi ťažká, keďže mala dve časti. V prvej časti sme dostali 5 otázok - písomka. A len tí, ktorí dostali nad 51% mohli pristúpiť k ústnej skúške, ktorá bola formou maturity (ťahanie otázok). Z môjho termínu, kde nás písalo test 17, prešli k ústnej skúške len 7! A ja medzi nimi!

Prišla som domov a ďalej makala na chémií. 30.1. bol osudový deň, kedy som mala oficiálne ukončiť zimný semester. Podarilo sa! Chémia spravená a hor sa domov! Oddychovať!

Celá šťastná som si vybavila prvý skokový tréning s Lerym, dala som ho oholiť, aby sa počas tréningov nepotil a ... ,,Lermond kríva."

Oblial ma studený pot. Táto informácia ma zastihla v momente, keď som napochodovala do stajní pripraviť veci na tréning. V momente som už viedla Leryho z výbehu. Ledva chodil... Potvrdilo sa najhoršie... Problém so šľachou... Liečba? ..Odporúčam dva mesiace bez pohybu, mierne prechádzky na rozpohybovanie, žiadny výbeh." Zaklincoval veterinár.

Slzy sa mi nahrnuli za pár sekúnd... Bohužiaľ... A tak, namiesto toho, aby som v pondelok vycestovala na tréning, vycestovala som do mesta pre lieky a nasadila Lerymu Alavis(známe aj pre psov, či ľudí) a Geloren (šľachy). Celý môj tyždeň oddychovania (10.2. začínam letný semester) bude v duchu ošetrovania a dávkovania liekov pre Leryho.

Letný semester bude ťažký... Čaká ma 7 skúšok a každá z knižiek má pekných 500 a viac strán. Rozvrh je podľa mňa stavaný veľmi dobre. Voľný piatok a štvrtky budem doma o takom čase, ako počas zimného semestra. Dokonca v jeden deň začínam až 11:20, ale dva dni končím 18:10!

Zdravotný stav je veľmi dobrý! Sem-tam menší kašeľ, za ktorý však môže maximálne tak prašné prostredie stajne. Bála som sa, že po skúškovom sa zrútim ako po maturite, (keď som išla s teplotou 38 stupňov na prijímačky...) ale všetko je v poriadku! V piatok idem na kontrolu nosových polypov a pôjdem aj na spirometriu. Držte palce! 
 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky